info@drsharifzadeh.com

آدرس : اصفهان – چهارباغ بالا – کوچه بهارآزادی – مجتمع بهار – واحد۲۰۲
دکتر شهزاد شریف زاده / بیماری و مشکلات زنان / بهترین دکتر زنان برای عفونت دراصفهان

بهترین دکتر زنان برای عفونت دراصفهان

بهترین دکتر زنان برای عفونت زنان در اصفهان

بروز عفونت در بین خانمها امری شایع است بطوری که هر خانمی در طول دوران زندگی خود حداقل یک بار با این عارضه دست و پنجه نرم کرده است،درصد بیشتری از خانمهای مبتلا به عفونت فعالیت در روابط جنسی و باز بودن رحم می باشد،عفونت های ناحیه تناسلی خانم ها انواع مختلفی دارند که عفونت جنسی و عفونت قارچی یکی از پرشیوع ترین انواع عفونت هایی است که خانم ها را به خود درگیر می نمایند.

درمان عفونت های ناحیه تناسلی اگر به شیوه و روش صحیح تحت درمان قرار بگیرد مشکلی برای فرد ایجاد نخواهد کرد اما برخی از روش های غیر اصولی جهت درمان این عارضه ممکن است نه تنها مشکل را برطرف ننماید بلکه مشکلاتی دیگر نیز با خود به همراه آورد، از این رو دکتر شهزاد شریف زاده توصیه می کنند که در چنین مواثعی درست ترین کار مراجعه به یک پزشک متخصص خوب زنان و زایمان می باشد.

عفونت واژن چیست؟

عفونت واژن یکی از بیماری های شایع در بین زنان است که عوامل مختلفی در بروز آن دخیل هستند، این بیماری می تواند در هر سنی خانم ها را به خود مبتلا نماید.

مشاهده ترشح های بدبو وغیر طبیعی،ملتهب شدن ناحیه تناسلی ،احساس درد در ناحیه شکم و کمر و همچنین احساس خارش و سوزش ناحیه تناسلی  از شایع ترین علائم نشان دهنده ابتلا به عفونت واژن می باشد.

انواع عفونت واینالی

• واژن باکتریای
  • عفونت قارچی
  • کلامیدیا
  • سوزاک

مهم ترین راهکار برای درمان عفونت تشخیص نوع آن می باشد، عدم تشخیص صحیح  ممکن است طول دوره درمان را طولانی تر و شدت عفونت را بیشتر نماید.توصیه می شود برای تشخیص و درمان عفونت خود خودسرانه عمل ننمایید چرا که هر کدام از انواع عفونت ها همانگونه که علائم خاصی دارند ،علائم مشابهی هم دارند که برای فرد غیر متخصص تشخیص دشوار است و ممکن است دچار خطا گردد لذا توصسه می گردد  حتما به پزشک متخصص خوب یرای درمان عفونت خود در محل زندگی خود مراجعه نمایید.

آیا با وجود کیست تخمدان می توان باردار شد؟

علائم شایع  عفونت دستگاه تناسلی زنان

• ترشح ماده ایی سفید، سبز یا زرد رنگ بابویی نامطبوع
  • احساس خارش و سوزش
  • تورم و التهاب دیواره های واژن
  • قرمزی در اثر خارش
  • درد در حین مقاربت جنسی
  • بی نظمی دوره های عادت ماهیانه
  • لکه بینی غیر عادی و خارج از دوره
  • احساس درد در ناحیه شکم وکمریا پهلوها

درصورت مشاهده عفونت واژینالی چه راهکاری مناسب است؟

مهمترین راهکاری که در درمان انواع این عفونت ها توصیه میگردد .مراجعه به پزشک متخصص می باشد، اما سوال اینجاست که بهترین دکتر برای درمان عفونت را چگونه شناخته و به وی مراجعه نماییم؟

در صورت بروز هر نوع از علائمی که نشان دهنده مبتلا شدن شما به عفونت تناسلی می باشد بهارین راهکار  مراجعه به  بهترین متخصص زنان در محل زندگی تان می باشد تا با انجام معاینات فیزیکی و استفاده از سونوگرافی و آزمایشات و سونوگرافی  درمان مربوطه در پیش گرفته شود.

علل دخیل بروز عفونت های دستگاه تناسلی زنان

• برهم ریختن تعادل هورمون ها وباکتری های واژن
  • عدم رعایت بهداشت فردی
  • رطوبت دائمی واژن و رشد و تکثیر بیش از حد باکتری ها
  • انتقال یک ویروس یا انگل به ناحیه تناسلی
  • استفاده از مواد شوینده معطر و غیر استاندارد
  • پوشیدن لباس زیر های بسیار جذب و بی کیفیت
  • مصرف قرص های جلوگیری از بارداری
  • برقراری رابطه جنسی با فردی که بهداشت جنسی خود را رعایت نمی کند.

شما کاربران گرامی  برای دریافت مشاوره و درمان مشکلات خود با  دکتر شهزاد شریف زاده  جراح و متخصص زنان، زایمان، نازایی و جراح  زیبایی زنان در اصفهان  که با ارائه خدمات و تکنیک های بروز در مسائل خدمات مربوط به مسائل و مشکلات جنسی و رفع نواقص و ایرادات ناحیه تناسلی بانوان می پردازد،می توانید با شماره های ۰۹۳۹۲۴۴۷۵۵۱-۰۳۱۳۶۲۰۶۰۹۳ جهت نوبت دهی تماس حاصل فرمایید و یا به آدرس اینستاگرام ایشان مراجعه نمایید.

روش های درمان عفونت زنان

همانگونه که در پاراگراف های بالا به آن اشاره شد درمان عفونت واژن به نوع آن بستگی دارد که تشخیص آن بر عهده پزشک متخصص می باشد.

به گفته دکتر شهزاد شریف زاده متخصص زنان وزایمان و نازایی در اصفهان اولین و مهم ترین گام در درمان تغییر عادات و سبک زندگی فرد که منجر به بروز این بیماری گشته، می باشد.

همه چیز درباره کیست های شکلاتی

سپس می توان با تجویز داروهایی چون مترونیدازول  و تینیدازول و یا تریکومونیازیس وکرم های موضعی  توسط پزشک و همچنین مصرف به موقع داروها روند درمان را کامل نمود.

*توجه گردد که مصرف خودسرانه داروها بدون تجویز و مشورت با پزشک متخصص ممکن است عواقب و عوارض جدی برای فرد به همراه داشته باشد.

روش های انتخاب بهترین دکتر زنان برای عفونت در اصفهان

انتخاب بهترین دکتر برای درمان بیماری ها و شکلات مربوط به زنان نیازمند دقت و توجه زیادی می باشد زیرا انتخاب اشتباه می تواند خطرات و صدمات زیادی برای فرد به دنبال داشته باشد زیرا نه تنها سلامتی بلکه ممکن است زیبایی فرد  نیز به خطر بیوفتد.

یکی از راهکارهای مهم در انتخاب بهترین متخصص زنان در اصفهان برای افرادی که ساکن شهر اصفهان هستند  تحقیق و تبادل نظر از طریق انجمن های مختلف می باشد.

پرس و جو از افرادی که از پزشک متخصص خود و روند درمانی خود رضایت داشته اند هم راهکاری موثر در یافتن پزشک متخصص می باشد.

معیارهای شناخت بهترین دکتر زنان در اصفهان

• اطلاع واطمینان یافتن از فاکتور های مهمی چون  اصالت پروانه پزشکی ، مجوز سازمان نظام پزشکی؛ پزشک مورد نظر
  • بررسی سوابق درمانی موفق پزشک
  • سنجیدن میزان بالای مهارت و تجربه پزشک

شما کاربران گرامی ساکن شهر تاریخی و زیبای اصفهان اگر به دنبال بهترین متخصص زنان در اصفهان می گردید ما به شما لینک مربوطه را پیشنهاد می نماییم.

آخرین دیدگاه‌ها

Call Now Buttonتماس با پزشک